Često postavljana pitanja

  • Troškovi rezervacije za parcelu, kamp mjesto

Plaćanje bespovratnih troškova rezervacije (30 EUR) može se izvršiti bankovnom doznakom na broj računa koji je naveden na potvrdi rezervacije. Uplaćeni iznos troška rezervacije ne odbija se od računa za boravak.

  • Akontacija za rezervaciju u mobilnoj kućici

Plaćanje akontacije može se izvršiti bankovnom doznakom na broj računa koji je naveden na potvrdi rezervacije. Uplaćeni iznos akontacije odbija se od računa za boravak.

  • Mogu li prilikom rezervacije navesti određenu smještajnu jedinicu (broj, pogled, pozicija)?

Vaše želje se navode u rezervaciji se prosljeđuju prodaji. Ovisno o raspoloživosti, želje naših gostiju rado uvažavamo, međutim, nismo u mogućnosti garantirati za njih. Rezervacijom se potvrđuju samo tip mobilne kućice ili tip parcele, brojevi se ne potvrđuju i poznati su tek kod check-ina na dan dolaska.

  • Jesu li raspoloživi dječji krevetići i stolice za hranjenje?

Dječji krevetići i stolice za hranjenje su raspoloživi bez naknade, te Vas molimo da isti navedete prilikom rezervacije smještaja.

  • Mogu li na odmor povesti kućnog ljubimca?

Ne, kućni ljubimci nisu dozvoljeni u kampu.

  • Check in – Check out

• Mogu li na dan dolaska ući u kamp tijekom noći?

Ulazak u kamp nije moguć tijekom noćnog mira. Ukoliko je Vaš dolazak u vremenu od 24 do 07 sati prvu se noć možete smjestiti na parkiralištu koje se nalazi uz recepciju na ulazu u kamp. Gosti koji su rezervirali mobilnu kućicu mogu ući bez auta.

• Do koliko sati mogu boraviti u kampu/mobilnoj kućici na dan odlaska?

Mobilnu kućicu i vozilom kamp napustiti do 10 sati, ključeve obvezno predati na recepciji, u suprotnome će se zaračunati još jedno noćenje.

Parcela mora biti oslobođena do 13 sati i vozilom napustiti naselje u protivnom će se zaračunati još jedan dan. Parcelu ostaviti urednu i čistu.

  • Kojim kreditnima karticama je moguće obavljati plaćanje?

Master-Card, Visa.

  • Kako se može podmiriti račun boravka?

Račun za boravak možete platiti u gotovini (kuna i euro) ili karticama.

  • Gdje se nalaze bankomati?

Bankomat se nalazi na recepciji i kod Marketa Saline.

  • Gdje se nalazi mjenjačnica?

Na recepciji. Strane valute se mogu promijeniti prema službenom tečaju.

  • Gdje se mogu unajmiti sefovi?

Sef je uz nadoplatu moguće unajmiti na recepciji.

  • Može li se u kampu unajmiti hladnjak?

Hladnjak se uz nadoplatu može unajmiti na recepciji i nije potrebno prethodna rezervacija. Hladnjak se isporučuje direktno na parcelu.

  • Može li se u kampu iznajmiti bicikle i druge sportske rekvizite?

Kamp nudi brojne sportsko-rekreativne sadržaje. Svi sportski tereni, osim teniskog terena, u kampu potpuno su besplatni za sve naše goste! Sportske rekvizite gosti mogu besplatno preuzeti na recepciji. Na raspolaganju su i rekviziti za tenis.

Na recepciji možete iznajmiti SUP, kajak i pedaline te bicikle za odrasle i za djecu. U okolici kampa nalaze se označene i uređene biciklističke staze, kartu je moguće dobiti na recepciji.

  • Postoji li organizirana animacija?

Organizirana animacija na raspolaganju je gostima bez nadoplate. Svakodnevni dnevni i večernji program animacije može se pogledati na oglasnim pločama kampa. Ne pružaju se usluge čuvanja djece.

  • Da li se organiziraju izleti?

Informacije o izletima mogu se dobiti i izleti rezervirati na Info punktu recepcije.

  • Postoji li Internet punkt?

Internet punkt nalazi se na recepciji. Na području kampa dostupan je besplatan Wirelless.

  • Da li su suncobrani i ležaljke na plaži i bazenima uključeni u cijenu?

Ležaljke i suncobrani na plaži i bazenima su uključeni u cijenu boravka.

  • Da li je korištenje aqua parkova u vodi uključeno u cijenu?

Korištenje aqua parkova u vodi je uključeno u cijenu boravka.

  • Kako rezervirati termin u Wellness SPA?

Termin možete rezervirati direktno na recepciji Wellness SPA, na recepciji kampa, putem telefona ili emaila. Plaćanje usluga se vrši na recepciji kampa.

  • Gdje se mogu kupiti karte za autobus?

Karte za autobus se kupuju direktno u autobusu. Stajalište za autobus je ispred ulaza u kamp. Vozni red relacija Val Saline-Rovinj možete preuzeti na recepciji kampa.

  • Gdje se nalazi taxi?

Za uslugu taxija obratite se recepciji kampa.

  • Gdje se mogu kupiti razglednice i poštanske marke?

Poštanske marke i razglednice mogu se kupiti u Shopu Val Saline.

  • Gdje su smješteni poštanski sandučići?

Poštanski sandučići nalazi se na recepciji.

  • Koliko se plaća dnevni ulaz u naselje?

Posjetitelji koji nisu gosti kampa, plaćaju ulaz (cijena ulaznice prema važećem cjeniku).

  • Jesu li sanitarni blokovi prilagođeni osobama sa invaliditetom?

U kampu postoje sanitarni blokovi u kojem se nalaze kupaonice prilagođene njihovim potrebama.

  • Mogu li se iznajmiti privatne obiteljske kupaonice?

U kampu stoje na raspolaganju obiteljske kupaonice (tuš, umivaonik, WC) i nisu za iznajmljivanje.

  • Perilice za rublje i sušilice rublja

U kampu gosti mogu koristiti perilice i sušilice rublja. Uređaji rade na žetone, prodaja žetona je na recepciji.

  • Što znači parcela zauzeta bez osoba?

Parcela zauzeta bez osoba znači da je parcela zauzeta karavanom, šatorom ili kamp prikolicom, ali je nenastanjena tj. osobe se ne nalaze na parceli, jedno ili više noćenja (izlet i sl.).

  • Zdravstvena zaštita gostiju u kampu

U obližnjem kampu Valalta gostima stoji na raspolaganju Turistička ambulanta i apoteka. Za sve informacije obratite se recepciji.

Više info


Rezervacije